Vanligste spørsmål

Mest populære spørsmål

SPØR OSS OM HVA SOM HELST

Ofte stilte spørsmål

  • Trenger jeg å ha en konto for å bestille?

    Nei, du kan også legge inn en bestilling som gjest. Men det finnes noen fordeler hvis du har en konto hos oss: Rask betalingsprosess Se enkelt ordrestatusen og ordrehistorikken din Motta oppdateringer om våre nye utgivelser og spesialkampanjer

  • Vi godtar alle større kredittkort (VISA, Mastercard, Discover, AMEX) og PayPal-betalinger.

  • Når du kjøper på nett med kredittkortet ditt, legger du all informasjon din inn på en SSL-sikker nettside. Informasjonen din blir deretter SSL-kryptert og sendt direkte til kredittkortleverandørens nettverk, hvor kortet og transaksjonen din autoriseres og godkjennes. Kredittkortinformasjonen din lagres ikke på serverne våre.

  • Alle transaksjonene våre er basert i amerikanske dollar. Hvis kredittkortet ditt er basert i en annen valuta, vil bestillingens totalbeløp bli beregnet i samsvar med den daglige valutakursen på datoen for kortutstederen din behandler transaksjonen.

  • Siden nettstedet og tjenesten vår er basert på engelsk, må all informasjon du skriver på engelsk, inkludert tegnsetting. Hvis visse bokstaver i adressen inneholder ikke-engelske bokstaver, anbefales det å bruke lignende engelske bokstaver i stedet. Du kan for eksempel endre bokstaven «?» til «c».

  • Vær oppmerksom på at leveringsadressen ikke kan endres etter at bestillingen er behandlet eller sendt. Vennligst oppdater leveringsadressen din til din bostedsadresse i stedet for ferieadressen din, da vi ikke vet hvor lenge destinasjonens tollavdeling vil ha pakken på vent.

  • Leveringstiden er basert på fraktalternativet du har valgt. Når bestillingen er sendt, sender vi deg sporingsnummeret og sporingsnettstedet ditt på e-post. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av tollvesenet i landet ditt. 2/ Ta skjermbilde eller video av problemet du mottar. 3/ Spesifiser hvilken mal og versjon du bruker. 4/ Skriv tydelig hvordan du gjenskaper problemet. 5/ Send inn en supportbillett her: https://halosoft.ticksy.com/. Vårt supportteam vil kontakte deg så snart som mulig, så hjelp oss å vente.

  • Hvis du fortsatt mangler, vennligst kontakt oss umiddelbart på e-postadressen din. Hvis du fortsatt har spørsmål, vennligst kontakt oss direkte på e-postadressen din.